Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

••• QNQ's Qweekbelevenissen •••

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

      Comment


        Comment


          Life's a bitch and then you die.
          So fuck the world and lets get high.

          Comment


            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              QNQ201511.192.JPG QNQ201511.193.JPG QNQ201511.195.JPG QNQ201511.194.JPG

              1e is een Holy Princess (van Eskobar) vrouwke, en de 2e is een manneke, die die mocht iets meer veren houden.
              Die gaat straks op zolder achter het raam om wat stuifwerk te produceren.
              De 3e is een Casey Jones x Green Manalichi (van Polletje) en de 4e een Frosty Kush (duh) van Green label.
              De CJxGM lijkt goed, alhoewel de CJ vaak herma trekjes heeft, heb ik nog niets gezien wat er op kan wijzen. Fingers crossed.



              Biobizzz
              Biobizz acti-vera.JPG
              Het is nogal wat.
              Waar dat precies in het schema past weet ik niet.
              Het klinkt gewoon als een extraatje. Ook als bladvoeding te gebruiken.
              Hmmm...zal het toch moeten uitproberen denk ik alhoewel ik vermoed dat het niets toevoegt, de Biobizz lijn is eigenlijk al compleet.





              Azarius.

              QNQ201511.196.JPG
              Ik hou al een tijdje de site van Azarius in de gaten, omdat ik een extra zuigbuisje wilde bestellen voor m'n damper, maar die stond al maanden niet op voorraad.
              Tot m'n grote vreugde zag ik vorige week dat ze er weer waren, en....er waren zelfs een paar nieuwe soorten.

              blauwduimpjuh.png











              QNQ201511.198.JPG QNQ201511.199.JPG
              Eentje met extra groefjes erin, dat zou de luchtstroom wat minder 'zwaar' moeten maken.
              Nou is het met de standaard buisjes inderdaad best zwaar zuigen, dus de nieuwe soort besteld.
              Ik had alleen niet gezien dat er een gaasje in moet bij deze, die gebruikte ik nooit bij het standaard pijpje.
              Logisch ook, de gaatjes zijn wat groter, en anders valt er vanalles doorheen.
              Gelukkig heb ik nog een voorraadje van die dingen liggen.

              Ik moet zeggen, het werkt goed, tis inderdaad beter te doen. thumbsupsidedown.gif
              Het enige probleem, waar ze al voor waarschuwen, is dat deze wat moeilijker in de verdamper gaat. Voorzichtig dus.
              Het beste kan je 'm eerst aanzetten, en alsie dan een beetje warm wordt, dan lukt het wel met wat draaien enzo.



              QNQ201511.200.JPG Tevens eentje erbij met ingebouwd waterreservoir
              Ik moet dat nog eens goed bekijken, want ik zie wel waar het water in gaat en hoe het werkt enzo,
              maar hoe krijg je dat water er weer uit dan ?
              Nahja, dat zien we later wel weer.
              Ben er nog niet aan toegekomen om daar eens voor te gaan zitten, ik verwacht er ook niet zoveel van.
              Tis meer voor de leuk heh...






              Nog even twee plaatjes hoe het eruit ziet op de damper..

              QNQ201511.197.JPG QNQ201511.201.JPG Mega sexy ! fatbellywoman.gif

              Riight, tot zover het laatste nieuws.
              Het jaar is nog niet om, de zomer wel.

              Druk bezig met bidden voor wat sneeuw en ijs.
              Dan zijn we weer wat insecten kwijt komend jaar.

              ohja, zaadjes..euhmmm..
              Volgende keer ok ?

              Laters wietkwekers.
              Blijf onder de radar!


              highrabbit.JPG smoking-cannabis-002.gif
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                Comment


                  God was never on your side..

                  Comment


                    Comment


                      Comment


                        adhd.gif

                        QNQ225.jpg

                        Biobizz_schema_dec_2015.PDF
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          Comment


                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              Comment


                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                                Comment

                                Bezig...
                                X